Ingen förstår hur dåligt jag mår

Jag måste ha världens sämsta immunförsvar. Det räcker med att någon nyser åt mitt håll eller andas på mig så ligger jag snart däckad i fågelinfluensa, magsjuka, HIV och sorkfeber. Allt på samma gång. Åtminstone känns det så. Jag blir så barnsligt kinkig och längtar hem till mamma när jag är sjuk. Tänk att få krypa ner i ett varmt bad därhemma och sedan torka sig torr och lägga sig i soffan under flera lager med filtar tillsammans med vovvarna.

Jag har lagt märke till att jag blivit sämre med åren. Som liten kunde jag ha 40 graders feber och ändå vara pigg nog att bada mina glasdjur och samla mina CD-skivor i bokstavsordning. Nu behöver jag inte ens ha feber för att känna mig döende. Åh, jag saknar verkligen tiden när man var sjuk som liten och fick stanna hemma från skolan och kolla på Disneyfilmer och äta Polly hela dagen.












Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får fortfarande komma hem till mamma så kan jag ta hand om min goa unge. Krya på dig nu vännen.

2012-03-31 @ 07:08:39
Postat av: Angelica

Mamma: <3 Tack för lasagnen och köttbullarna!! Du är bäst!! Älskar dig.

Postat av: Alexzandra

Jag tittade på precis dem 2 filmerna när jag var sjuk senast. Lejonkungen & skönhet å odjuret. Så fina! Men aladdin gillar jag starkt oxå. hehe..

2012-04-03 @ 13:05:24
URL: http://alexxzzandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback