Drömboende


Skulle inte alls ha något emot att bo i det där huset..!

Jag ägnade hela kvällen i går med att redigera gamla bilder som ännu inte framkallats. Blev alldeles hänförd av bilderna från min, mammas och Niklas roadtrip i Norge förrförra sommaren. Tänk att vi har ett så vackert grannland. Faktiskt så är Norge mitt favoritland, av 20-talet länder jag besökt. Visst är kritvita sandstränder i Tanzania fantastiskt vackert på sitt sätt men att komma till Norge känns nästan som att komma hem förutom att dalarna där är ännu djupare och älvarna (fjordarna) ännu blåare. Magiskt.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Norges natur är precis som du säger, magisk! Tyvärr har jag trots att jag bott där inte upplevt de fina delarna. Jag tänkte spara det tills jag blir lite äldre när man inte orkar resa så långt. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback