Älskade mormor

Gick nyss runt sportfältet och kikade upp mot mormors lägenhetsfönster. Tänkte för en kort sekund att jag bara skulle upp en snabbis och säga hej men mormor bor inte kvar. Lägenheten är såld och hennes nya adress finns i en stuga vid havet i hennes älskade Ångermanland där hon växte upp. Jag var tvungen att ringa och säga att jag saknar henne. Mellan tårarna fick vi uppdateringar om vad som händer i våra liv.

Som jag saknar våra vinkvällar ute på balkongen, vårat gemensamma intresse för heminredning, vår loppisjakt på somrarna och alla goda middagar vi avnjutit tillsammans. Men Norrland är inte Nordpolen. Det tar faktiskt bara några timmar att åka upp och när vi väl ses blir det bara kvalitetstid. ♥


Kommentarer
Postat av: Ea

<3

Postat av: Jenny

Fint skrivet!

2012-03-27 @ 15:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback