Password

Det finns ingen direkt orsak bakom valet att lösenordsskydda bloggen. Jag har ju alltid stått för vem jag är och varit mig själv till hundra procent i bloggen även fast jag inte direkt står bakom alla mina mer eller mindre radikala åsikter från när jag startade bloggen som obstinat 18-åring. Men jag har inget behov av att synas offentligt längre och är nöjd med den tappra lilla skara läsare som valt att fortsätta läsa. Det är på något sätt ändå dialogen med er som gör den här bloggen rolig att skriva och läsa i. Ni är mina finaste guldkorn som förgyller mitt liv med era kloka kommentarer och ord! Tack för att ni finns! ♥

Användarnamn: anli

Lösenord: haga

Alltid små bokstäver :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback