Seaside



Jag var till Falun i helgen på Seasidefestivalen och recenserade band. Det var härligt väder och mysig festivalstämning vilket jag lyckades fånga på bild!

Korten är tagna med ett Canon-objektiv 70x200 lånat från tidningen. Förstår ni då att jag verkligen vill ha ett eget telezoomobjektiv men helst ett 70x300. Tänk vilka coola närbilder på artister jag kan fota på Peace&Love i år! För jag har blivit ackrediterad! Tjohoo!



Frankie i Billion Dollar Babies som inte bara är en grym rocksångare utan också en mycket trevlig karl som lyckats snärja en av mina finaste vänner!


Kommentarer
Postat av: Ea

Älskar första bilden! Du är så begåvad!

Postat av: Angelica

Ea: Tack, vad fin du är!!! <3

2012-06-13 @ 23:31:28
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback