Regnig start på festivalen

Regnet öser ner och jag tycker synd om alla campare på Peace & Love. De såg ut som ett gäng dränkta katter när jag gick omkring vid incheckningen för att göra enkät till tidningen nyss. Tur man har boende mitt i smeten med en varm dusch och ett kallt kylskåp säger jag bara. Jag är ingen festivaltjej, har för tusan världens bacillskräck och skulle nog vara tvungen att vara konstant nerdrogad om jag skulle tvingas bo i tält på en campingplats med 19.000 andra smutsiga människor som kräks, bajsar och kissar där de bor. Är det bara jag som tänker på förintelseläger?
 
 
Just nu är mitt partyhumör på noll men jag hoppas det ändrar sig efter några liter sprit och gärna solsken på det! Men att partyhumöret svajar beror nog också på att det här är första P&L som jag faktiskt inte ser framemot ett enda band. Å andra sidan är ju det bra, då kan man ju vara full och missa band med gott samvete istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback