Myskofta Du & Jag

I dag gjorde jag ett riktigt fynd på en av mina favoritbutiker i stan. Jag hittade denna långa kofta av märket "Du & Jag", lite Odd Molly-inspirerad men utan deras saftiga priser. Eller ja, den har kostat över 1000 spänn men nu var det 70 procent rea och den sista kvar i min storlek så jag var helt enkelt tvungen att slå till! ;-)
 
Det blir nog en ny favorit då den gör sig extra bra i osäkra väderlekar som i dag med blixtrar och dunder ena sekunden och hällregn den andra. Men nu skiner solen och jag med den! ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ea

Snygg kofta!

Svar: Tack sötis! Den är ännu snyggare i verkligheten vilket du får se snart... ;D
Angelica Lindvall

Postat av: Ulrika

Fin :)

Svar: Tack Ulrika!! :)
Angelica Lindvall

2012-06-26 @ 17:54:54
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback