Hortensia



Nu blommar mina fina hortensior för fullt ute på balkongen. Måste säga att jag nog har blåa fingrar. Fast denna trädgårdshortensia är nog mer lättskött än hortensior för inomhusbruk. Men så har ju sommaren hittills varit kass med noll solchanser så den har ju inte torkat ihjäl än som tur är. Mina penseer växer också som ogräs och blir höga. Är ni nyfikna på att se hur en riktigt hög pensé ser ut så kom hit på fika vetja! Jag borde få något slags pris för hemmaodling av
extremt höga växter. Kanske borde slå mig in i palm-branschen...

Och att jag skriver inlägg om blommor och påslakan och gardiner och annat fullkomligt oväsentliga saker tyder på att jag är gammal okej? Så, nu var det sagt. Endast en månad och två dagar kvar av ungdomen... men jag är in´t bitter.

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Fina ju, hur ung eller gammal du än är :)

Svar: Så sant! :)
Angelica Lindvall


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback