Ett kvarts sekel

I morgon är det bästa dagen på hela året, förutom julafton, och det är min och Foppas födelsedag, hurra, hurra, hurra!
 
Och bara för att födelsedagen närmar sig så är jag brutalt sugen på cheesecake, kanelbullar, muffins, Bregottkakor, Ahlgrens bilar, ja, allt onyttigt som finns. Egentligen skulle jag ha fötts i dag så det kanske är okej att tjuvstarta? Men när man traskat flera mil och fått en rejäl träningsvärk i röven så vill man inte riktigt förstöra det med snask.
 
Om jag hade fötts 19 juli hade jag blivit ett söndagsbarn som sägs vara mer välsignade än andra men jag ville såklart ha dels ett jämnt datum och dels fira tillsammans med Peter Forsberg så välsignad eller inte, här är jag 25 år senare, lyckligare och starkare än någonsin! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis fina roliga Angelica på Din Dag!

Svar: Tack underbara Jenny!! =D
Angelica Lindvall

2012-07-19 @ 14:57:33
Postat av: Ea

Ja i morgon är det ingen vanlig dag för det är världens bästa Ankis födelsedag! <3

Svar: =D Ett kvarts sekel, galet!! Men jag känner mig yngre än någonsin ;D
Angelica Lindvall

Postat av: Carro Blomqvist

g u l l e p l u t t : )

kul bild på dig :) fin!

Svar: Haha, man måste bjuda på sig själv ;P
Angelica Lindvall

2012-07-19 @ 20:59:54
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Filippa

Sötnos!! Grattis fina du!

Svar: Tack finaste Filippa!
Angelica Lindvall

2012-07-20 @ 14:01:36
URL: http://Inspirations.blogg.se
Postat av: Paula - mode, tips & webbdesign

Idag tar jag beställningar till gratis designer! Så ifall du är intresserad kan du gärna höra av dig på min blogg! Eller maila till [email protected] ! :)

2012-07-20 @ 16:34:32
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se
Postat av: Happy Hedgehog

Grattis! (even if it is a bit late!) You look great!

Svar: Thank you Tiff!! =D
Angelica Lindvall

2012-07-24 @ 07:00:26
Postat av: Happy Hedgehog

Grattis! (even if it is a bit late!) You look great!

2012-07-24 @ 07:02:01
URL: http://www.happyhedgehog.se
Postat av: Åsa

grattis i efterskott o fin bild på dig :)

Svar: Tackar! :)
Angelica Lindvall

2012-07-30 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback