1 juli

1 juli och därmed starten av den stora juliutmaningen! Jag och Evelina har redan avklarat första milen av totalt 20. Känns fantastiskt! Fyra mil kvar den här veckan som jag ska försöka avklara innan min stoora kärlek kommer hem på torsdag. Jag ska pussa sönder honom då har jag tänkt och sedan på fredag är han och jag bjudna till Dalhalla på John Fogertys konsert av mamma och Niklas så då hinns det inte med någon mil. Ska bli riktigt kul att se John Fogerty som jag totalt missade när han var på Peace&Love för två år sedan. Då var jag för full och och prioriterade helt annat men tur man får fler chanser! ;-)
 
Jag lovar att skriva ett mer utförligt inlägg om årets Peace&Love snart och ge en bildkavalkad men det får ta sin tid. Först ska jag försöka sätta mig in i jobbschemat i Gagnef för de kommande veckorna och strukturera upp evenemang och annat som sker i bygden. Känns skönt att börja jobba efter lite "semester", särskilt med tanke på att juni ändå regnat bort. Dessutom har jag ju turen att få arbeta fritt och lite varsomhelst. Finns det bara uppkoppling så kan jag ju sitta och spana ut över Flosjön, inte helt dumt en varm sommardag!
 
 
 
 
 
 
 
 
We♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback