LCHF

Som så många gånger förr har jag försökt ta itu med livet, börja träna, gå ner i vikt, sluta dricka mig redlös och bakiskäka pizza och ostkrokar varje helg - och alltid misslyckats. Gång på gång på gång. Jag har tagit genvägar i form av pulver, piller och konstiga vätskor och visst, gick jag ner i vikt (för att sedan gå upp lika snabbt igen) för det är ju inte genvägen som är den rätta vägen.

Det ska vara ett helvete att ändra livsstil, det går inte över en natt, men det gäller att jag inte ger upp som jag alltid gjort förr. Den 1 februari börjar jag och Daniel att äta
LCHF på Katrin Zytomierskas sätt. Hon är elakt ärlig och det är precis det jag behöver. Jag vill inte höra att jag duger precis som jag är, för det vet jag att jag gör, men jag vägrar köpa en helt ny garderob bara för att jag har dålig karaktär. Mitt mål är att komma i mina gamla jeans innan sommaren och det ska Katrin hjälpa mig med. I hennes bok står det exakta matscheman, recept, inköpslistor och träningsscheman så går vi inte ner i vikt nu så är nog fettsugning enda utvägen.




Hejdå till dåliga vanor! Hej till ändrad kost, träning, bättre sömnvanor och ny energi!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh tack Angelica <3 precis den puff i rumpan jag behöver för att förändra mina vanor. Elakt ärlig, ja tack det behövs. Du är världens bästa skriverska!

2012-01-24 @ 22:09:21
Postat av: Angelica

Tack Jenny! Vi får peppa varandra!! Nu jäklar! :)

Postat av: Maria

Måste köpa den boken med. Finns inga ursäkter här heller. Till sommaren ska klänningen och byxorna gå på! :)



Pepp!

2012-01-25 @ 14:40:40
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback