Sanningen?





Jag har sett att bilden längst ner cirkulerat runt på olika bloggar den senaste tiden och nu såg jag även att
Flygstolen publicerat en liknande bild på deras Facebooksida. Bilden högst upp är på samma by, Manarola i Cinque Terre vid italienska rivieran, hämtad från Wikipedia.

Min fråga är om resebyråer och flygbolag har rätt att försköna omgivningarna så pass mycket? Photoshop sägs ju vara bästa sminket men jag skulle bli en aning besviken om jag kom till Manarola och såg att det inte var så färgglatt i verkligheten. Lite blåst på konfekten kan jag tycka.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Bilden har även cirkulerat i mina drömmar senaste 3åren, å i sommar hade jag bestämt mig för att ta med kärleken dit! Vilket fusk. Jag tycker dock det ser vackert ut på originalet oxå:) å Aida har varit i krokarna och säger att det är magiskt. Men ändå, snacka falsk marknadsföring.

Postat av: Angelica

Alexzandra: Ja, tror det är en riktigt romantisk plats!! =D Men visst är det fusk men som du säger, det är säkert väldigt vacker och magiskt ändå. Italien med sin kärlek kan ALLTID rekommenderas. Jag och Daniel åkte på vår första gemensamma resa till Rom och blev förälskade i både staden och i varandra. ;P Men Venedig blir det nog härnäst. Men bra nyfiken på Capri också där det bor flest fjärilar av alla platser på jorden, hur coolt!? :P

2012-05-01 @ 23:27:13
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

Jag hoppas denna veckan hittils har varit superbra! :)

2012-05-03 @ 22:40:41
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback