Materialistisk önskelista

Nu så här inför jul får man skriva önskelistor med gott samvete. Ja, ni vet ju att jag precis som alla andra önskar att mina nära och kära får vara friska och lyckliga. Fred på jorden vore såklart också toppen men om jag får vara materialist, och det får jag ju, så har jag även gjort en önskelista på saker jag vill ha.

1. En ny vinterjacka (helst en svart dunparkas från
Fjällräven)
2. En grönvit dalahästmatta från Matts mattor
3. Ett telezoomobjektiv (det är svindyrt men oj, vad lycklig jag skulle bli! Får nog köpa mig detta objektiv till mig själv i 25-årspresent, det är ju trots allt billigare än en Chanel-väska)!
4. En stabil fotoväska (ryggsäck) som jag kan ha både i jobbet och på resor
5. Biljetter till Black Sabbath på Stockholms stadion i maj nästa år



Vad önskar du dig av tomten?

Kommentarer
Postat av: Ea

Allt som står på min önskelista i år är: Morgonrock och en ny mjölkskummare! :)

Postat av: Angelica

Bra önskningar Ea! Om du inte får en mjölkskummare kan du ta min, sist jag använde den var väl 2008 typ :P

2011-11-25 @ 11:23:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback