Holiday!

Jag och Daniel satt och pratade om vart vi ska åka på semester i sommar. Jag jobbar ju vanligtvis hela sommaren och jag tror även han kommer jobba hela sommaren men om vi får en vecka över så blir det Grekland, kanske Zakynthos. Men blir det bara några dagar så vill Daniel till Paris. Inte mig emot då jag älskar Frankrike i allmänhet och Paris i synnerhet. Vintersemestern går till Australien för att hälsa på vänner men vi har även en resa i vår att se framemot, vi är bjudna på bröllop på Irland. Ska bli riktigt kul! Det verkar som att 2012 kommer bli resornas år i likhet med 2011 då jag varit i inte mindre än tre världsdelar och fem länder.


Jag älskar att resa!

Kommentarer
Postat av: Ea

Åh gud vad härligt och rolig! Jag hoppas 2012 kommer bjuda på någon resa för min del iaf! :D

Postat av: Angelica

Ea: Det hoppas jag med att du får!! Det är du värd i allra högsta grad!! Finns ju ruskigt billiga resor att fynda!

2011-12-13 @ 14:45:37
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Jenny

Berätta berätta mer! Var på Irland, och är det ett irländskt-svenskt par som gifter sig?

2011-12-15 @ 03:10:21
Postat av: Angelica

Jenny: Ja, det är min styvpappas brorsdotter som ska gifta sig med en irländare i St. Clare på västkusten. Vi tänkte åka dit några dagar före och roadtrippa. :)

2011-12-15 @ 11:38:51
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Moster

Jag kan varmt rekommendera Zakynthos, vi har varit där 2gånger, helt underbart!:) Kram Moster<3<3<3

2011-12-24 @ 23:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback