Gifts for men

Nu har jag redan handlat julklapp till stoora kärleken men om jag inte hade det så skulle jag slå till på någon stickad kofta från Nelly, som den här (får man killen med på köpet?) eller den här.

Det är så roligt att köpa kläder och saker till killar. När lillebror fanns så var jag alltid med honom och shoppade kläder och skor, jag älskade det! Ibland är det till och med lättare att handla kläder till killar än till sig själv, man vet ju liksom vad som gör en kille snygg och vad som inte gör det.


Bild

Henrik Lundqvist har en sådan stil som jag gillar! Tajta jeans, boots eller kängor och en stickad tröja. Visserligen vill man ju helst bara slita av honom kläderna men ändå..! ;-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har totalt missat att du börjat blogga igen :) så kul att läsa.



Precis som du har jag ny kille och blivit sambo. Har du förresten något bra tips på julklapp till kille? min är lite svår och köpa kläder till han är så kräsen :)

Postat av: Angelica

Åsa: Ja, men jag har varit dålig på att marknadsföra mig.. :P



Vad härligt med en ny kille och samboliv! Det är väl underbart att vara kär igen!! =D Min kille är också lite kräsen med kläder men oftast har vi samma smak. Jag vet inte vad du ska köpa för julklapp, jag skulle vilja avslöja vad jag köpt till min för den julklappen är jag sjukt nöjd med men tror att han läser min blogg ibland.. :P Men i regel tycker jag att upplevelser är roligast att ge bort i present, t ex en show av något slag eller en konsert. Kanske en resa till Paris.. romantikens huvudstad ;-)

2011-12-01 @ 16:17:42
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja det har du :)



Det är underbart med kärleken.. hihi..

jag tror jag fick lite tips i helgen faktiskt.. tack :)

2011-12-05 @ 10:34:07
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback