Gårdagen

Fy fan, när jag precis vant mig vid gårdagen så kommer i dag.

Nej, jag ska inte klaga. Jag hade en sjukt rolig kväll, först Micke Muster i Bäsna som var riktigt, riktigt bra. Jag är väldigt imponerad av alla som kan hantera ett instrument, och boogie woogie på piano är riktigt häftigt. Men jag tröttnade hursomhelst eftersom att medelåldern (no offence) var typ, medelåldern. Så jag drog till Bolanche för att träffa M och gänget och då dog min mobil såklart. Så jag gick ut all by myself och hamnade bredvid två supertrevliga killar i baren som tyckte synd om mig för att jag inte hade några kompisar. Tss. Råkade dock vara lite eh, kaxig mot dom så vi slog vad om någon helt världelös grej och nu är jag tvungen att följa med till Falun för att bli motbevisad. Jag som hade planerat en söndag i min säng med nerddragna persienner, ett glas iskallt vatten och tusen ton Ipren.


Texas, jag och mamma



Jag och Julia

Kommentarer
Postat av: Ea

Snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback