I blog, therefore I am

Som ni kanske redan fattat så har jag tröttnat på att blogga. "I dag har jag ätit det här, i dag har jag tränat, i dag har jag shoppat, i dag har jag träffat honom" och bla, bla, bla. Vem fan bryr sig? Den här bloggen är inte alls som den var för tre år sedan då jag var en uppkäftig snorunge med alldeles för många konstiga åsikter som jag enbart hade för att provocera. Nu är jag lugnet själv och det avspeglas i bloggen. Så fruktansvärt tråkig läsning. Vi får se hur länge jag fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Mika

Äh, jag tycker sånt är intressant att läsa också. Man hinner ju inte ringa till/träffa alla så ofta så då är det ju kul att läsa om vardagliga saker med! Jag läser gärna om vad du gör iaf gumman =)



Skulle vilja starta en blogg med bara renovering, fix, och inredning. Men jag skulle typ kunna uppdatera en gång i månaden om jag skulle ha nåt att komma med hehe. Så.. det får vänta.

Postat av: Carro

Alla dagar är inte bra bloggdagar, det betyder inte att man behöver kasta in handduken =)

2009-05-29 @ 17:30:34
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback