Livet är underbart

Min vardag har blivit så härlig på sistone. Det är underbart att sova tillsammans med någon, det är underbart att jag ska flytta, det är underbart att jag lämnar landet snart och det är underbart att åka till jobbet varje morgon. Livet är underbart och jag tror att sommaren kommer bli enastående vacker trots att jag lever genom hans ögon eller kanske just därför. Jag ska andas i hans andetag, jag ska fånga regnet med hans tunga, jag ska se världen genom hans ögon, jag ska vara och göra det han aldrig får chans att uppleva. Men mest av allt ska jag bara leva.

Forever thine, forever mine, forever ours.

Kommentarer
Postat av: Liza

Åååh, älskling!! Fick du lägenheten vid oss?!?!!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback