♥ Omgiven av vackra människor ♥

Tusen tack till alla vänner, släktingar, grannar, skolkamrater, kollegor, lärare, bekanta, gamla kärlekar och bybor som hjälper oss igenom det här. Finare människor finns inte. Ända sedan det hände har det fullkomligen ramlat in människor som vill lindra sorgen med blommor, mat, bakverk och massor med kramar. Det värmer något oerhört att veta vilka fina människor som finns i ens omgivning och likaså alla fina meddelanden från människor på långt håll som visar sitt stöd och sin omtanke. Utan er skulle vi aldrig klara oss igenom det här och den långa, snåriga vägen som fortfarande väntar oss. Tack för att ni finns. ♥

   


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson Westermark

Jag har ljus tända i mina fönster för Simon ikväll och för mina tankar till er, mina tankar går inte bara till er ikväll, de går till er hela tiden. Många många kramar till dig vännen

Postat av: Liza Lindvall

Jag tänker också tända ett ljus för Simon ikväll. Kramar om!

2009-01-16 @ 09:28:34
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag som så ofta läser och kommenterar din blogg.. Jag har inte skrivit ett enda ord nu, För att jag inte vet vad jag ska säga.. Vad kan man säga, Och vad bör man säga ? Jag vet ju inget mer om dig privat än vad som står i bloggen och tänkte väl att jag inte skulle tränga mig på.. Men sen började jag tänka på varför jag ska vara så jävla Norrländsk, Man behöver inte känna någon för att känna MED någon i deras sorg. Du skriver så fint och man blir tårögd i varenda inlägg. Massor av kramar till dig och din familj.

2009-01-16 @ 15:30:00
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: johan

hej jag kännde inte simon alls eller någon av er om jag ska var ärlig men jag är ihop med hans enna klass kompis..och jag har hört villken fin människa han var eran simon det går inte en sekund utan att jag tänker på er just nu och varje gång jag läser din blogg så blir jag tårögd varje gång och även annars också för jag vet hur det är att förlora en innom familjen/släkten som gjurde som simon gjurde..så jag vet hur ni känner er ännda sen jag fick reda på det har jag tänkt och tänkt på er hella tiden och jag har varje gång önskat er all lycka i hella världen just nu..och jag hoppas vräkligen att ni klarar detta nu ihopa det hoppas jag värkligen att ni gör jag tänker på er.. många varma kramar Johan

2009-01-16 @ 15:47:57
Postat av: Therese Jonsen

Det finns ingen sten så tung som sorgen vi känner.

Det finns ingen ros så vacker som minnena av Dig.



Vila i frid Simon /Kram Therese

2009-01-16 @ 15:51:27
Postat av: Linda

Du skriver så fint, Angelica. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och din familj. Hojta till om du känner för att prata lite, jag är ju hemma med lillan mest hela tiden..

2009-01-16 @ 17:32:49
URL: http://akerlundh.blogg.se/
Postat av: Olle Sönnert

Jag och min flickvän tände ett ljus för Simon nu i veckan. Tyckte att han förtjänade det...

Många läkande kramar!

2009-01-16 @ 18:40:51
Postat av: Olle Sönnert

Jag och min flickvän tände ett ljus för Simon nu i vekan. Jag tyckte att han förtjänade det.

Många läkande kramar!

2009-01-16 @ 18:41:59
Postat av: Niclas Wallin

Jag lärde känna Simon via Jamma, vi hade på den tiden en gemensam passion för skatepunk och började spela ihop en hel del, det blev väl aldrig så seriöst som vi ville att det skulle bli och våra rep var ganska ostrukturerade, men jag hade alltid alltid roligt i Simons närhet, och han var alltid så framåt och pådrivande när det gällde repning, vi skulle helt enkelt bli nåt stort! Jag minns två ggr speciellt när jag inte kunde ta mej till rockhuset och jag sa "äh vi skiter i det idag då" och han sa "fan heller, jag kommer och hämtar dej, det här är ju förfan viktigt!"

Dom band vi bildade splittrades alltid trist nog och vi ville annat musikaliskt sett, jag jobbar just nu för fullt med min egen solodemo, som jag kommer dedikera till Simon och där en nyskriven låt om honom också finns med!

Alla minnen har gått runt i mitt huvud dom senaste dagarna och jag kan fortfarande inte fatta att han är borta, det är så sjukt tomt just nu.



Men jag är otroligt glad att jag lärde känna Simon, han var en av dom schysstaste personer jag nånsin träffat och en bra vän i alla lägen även om vår kontakt var alltför sporadisk på slutet.



Mina tankar går ut till er, hans familj och jag ska tända ett ljus för honom ikväll!



//Niclas

2009-01-16 @ 19:09:57
Postat av: Alexzandra

Otroligt vackert!

2009-01-16 @ 19:52:00
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Henna

Så fint med ljus. Jag tänker på er jätteofta. Kram

2009-01-17 @ 13:13:50
URL: http://letilllivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback