Om små snoppar, penisar, kukar(?)

Morran har en betydelsefull åsikt:

"Jag tycker det skulle vara mer intressant om inlägget också definierade vad som är en stor respektive liten.

Påståendet i sig är ju inget konstigt och heller ingen ovanlig åsikt, men blir lite provocerande här i inlägget. (Vilket du säkert hade som tanke att vara). Men med en definition av stor respektive liten så kan ju inlägget bli mer eller mindre provocerande.

Är det kukar under längd 15/omkrets 12 cm som är litet, eller är det allt under 20/15 cm? Det föregående alternativet känns ju helt klart mer sanningsenligt för majoritetn av tjejer, och att "alla" då gillar stora kukar. Är det det andra du syftar på (att den ska vara 20/15) så tror jag inte alls majoriteten skulle hålla med och inlägget blir betydligt mer kontroversiellt."


Svar: Snälla, rara, om jag syftade på att allt under 20 eller 15 cm i erigerat tillstånd vore litet då vore jag ju för fan porrskadad. Jag menar såklart på en mindre storlek än så.

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Men spelar det ingen roll hur stor killen är jämfört med snoppen?. Om två killar har lika stor snopp men den ena killen är två dm längre och 30 kg tyngre så ser ju den lilla killens snopp störst ut. eller?

Postat av: Angelica Lindvall

Sönnta: Hahaha, jo, det är klart.. tänk en kille på 150 med 20 cm kuk.. fy fan vad roligt det skulle se ut.

2008-09-22 @ 08:04:00
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback