Jag har en rysk flickvän

På jobbmejlen brukar jag få allt möjligt, inbjudningar till olika presskonferenser, åtal och nyhetstips men det är sällan jag får kärleksbrev på mejlen skrivna av min ryska flickvän. Jag visste inte ens att jag hade en rysk flickvän. Jag visste inte ens att jag var homosexuell. Men nu har jag alltså fått ett kärleksbrev från min ryska flickvän vid namn Irina. Hon bifogar även en bild där hon står och putar med läpparna. Rätt snygg är hon faktiskt. På slutet av brevet står det:

"In the future as I shall send you a photo from my life. You can learn all about me. I with impatience shall wait your letter to me, with more detailed story about you. I am assured, that we become good friends and we can love each other.

Yours faithfully,
Your girlfriend from Russia,
Irina."


Hon väntar på mitt svar men då får hon vänta länge. Nästa gång vill jag ha ett kärleksbrev från någon het kille, går det att ordna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback