Med känsla för stil

Vilket årtionde vill du förbjuda rent modemässigt?
1980-talet. Pudelpermanent, axelvaddar, neontights och plastarmband, behöver jag fortsätta? 

Vilket årtionde anser du haft mest känsla för stil?
Jag älskar 50-talsklänningar, den typiska bilden av en amerikansk hemmafru i vippig klänning framför spisen och sedan var ju killarna ruggigt heta i skinnjacka, tajta byxor och boots.

Hur klär du dig helst till vardags?
Klänning, kofta, skinnjacka och ballerinaskor.

Hur klär du dig helst till fest?
Klänning utan axelband med höga klackar till.

Vem är din stilförebild?
Jag älskar Rachel Bilsons stil, hon klär sig ofta i klänningar och blandar gammalt med nytt.

Vilket klädesplagg kan du inte leva utan?
Klänning.

Vilket klädesplagg borde förbjudas?
Pälsjacka. Det är både osmakligt och fult.

Gör min utmaning du också! Glöm inte att länka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback