Fettisdag

Jag har genomlevt en hel dag utan mat. Och jag mår skitbra av att bara "äta" flytande föda. Men jag fick kväljningar av chokladshaken, fy sjutton så äckligt. Banan och vanilj är godast. Fast det här är ju verkligen en sjuk diet, det måste jag medge. Jag tänker bara gå ner de kilon jag gick upp i Thailand och sedan ska jag äta riktig mat och träna som en idiot istället. Jag gymmade i går och mådde jättebra efteråt men tydligen är det farligt att träna samtidigt som man håller på med Cambridgekuren, det kan bli några problem med njurarna.

Jag tycker att det är pinsamt att dricka en shake till lunch, jag vill inte att kollegorna ska se mig eftersom Cambridgekuren är till för personer med övervikt eller fetma, inte för en normalviktig tjej. Så jag sitter antingen inne på mitt kontor eller på toaletten och äter lunch. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback