Mitt 2008

Årets sista dag. Vad har hänt sedan sist? Både 2007 och 2008 har varit resornas år. I början av det här året spenderade jag de flesta dagarna på stranden i Malaysia och Thailand tillsammans med bästis och en potentiell pojkvän som jag dessvärre ratade av flera anledningar. Främsta anledningen var väl att jag helt enkelt inte orkade ha långdistansförhållande eller ett förhållande överhuvudtaget. Tyvärr tog jag inte riktigt vara på mitt singelliv, jag kan räkna på min ena hand antalet killar jag lekt med under året. Inte för att det inte funnits tillfällen, jag har väl helt enkelt varit alldeles åt helvete för kräsen vilket jag ska ändra på till nästa år. Jag menar, jag själv ser ju inte ut som en Bondbrud direkt. Jag borde verkligen möblera om fejan och banta sisådär 20 kilo innan jag kan börja leva singelliv á la Samantha Jones.

Mina nyårslöften förra året var att bli snäll (och det blev jag ju med tanke på alla fina julklappar jag fick), skaffa en till tatuering och en hemlig piercing (jag tatuerade svanken men bangade piercingen) och flytta till lägenhet vilket jag också gjorde i mars det här året. Jag trivs bra i min tvåa men önskar att den kunde ligga i Paris istället för Borlänge. Men på det hela taget är jag nöjd med det gångna året och jag ser med stor entusiasm framemot 2009 som kommer bli det bästa året i mitt liv hittills.

Med de orden vill jag önska mig själv och alla mina läsare, familjemedlemmar, släkt, vänner, grannar, kollegor, ex, one night stands, fastighetsägare, fyllon och dagdrivare ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag hoppas att resten av året blir bättre än hur det startade :`((

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Det hoppas jag med, min lilla toka. =/ Se till att ordna upp det här nu och ta hand om dig!!!

2009-01-01 @ 21:57:36
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback