I natt jag drömde

... något som jag aldrig drömt förut. Men jag drömde inte något politiskt korrekt trams om fred på jorden utan snarare om hur min kapitalistiska tillvaro ska bli ännu mer kapitalistisk.

Jag hade en helt underbar dröm som handlade om en lummig gård med kullar och gröna oaser och ett helt fantastiskt stort och vackert hus. I drömmen gick jag genom varje rum och skådade det intensivt i alla vrår. Köket var fantastiskt och stort och modernt. Sovrummen hade snedtak och allt var så ljuvligt vackert och jag fick tusentals idéer på hur jag ska tapetsera och inreda. Dessutom fanns det en walk-in-closet som bara skrek efter mina kläder och skor. Det fanns också två stora lyxiga badrum. Okej, lite renovering var huset i behov av men jäklar så fint det var. Jag åkte till banken och tog lån direkt. En singeltjej på 21 år utan barn men med ett stort hus att leka i. 

Ja, huset var helt perfekt bortsett från det faktum att det låg mellan Dala-Floda och Björbo av någon jävla anledning och det faktum att det bara var en dröm.


Bild:
http://home.swipnet.se/wahlsten/arholma.jpg

Kommentarer
Postat av: Elina

Du vet väl att när man drömmer om hus så är det ens inre det handlar om.. Du är visst nöjd med dig själv men det finns ett visst renoveringsbejov ;D

Postat av: Angelica Lindvall

Elina: Hahaha.. är det sant? Tja, jag skulle behöva gå ner tre kilo till och klippa mig...

2008-08-26 @ 15:19:11
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback