She´s blonde as can be

... and that works for me.

Jag tittade igenom gamla fotoalbum i går. En gång i tiden var jag naturligt blond hur konstigt det än låter. Sedan försvann mitt naturliga ljushuvud eftersom jag mixtrade med olika färger typ en gång i månaden. Senast jag var blond var i 9:an. Men jag färgade håret svart för att en kille jag gillade var tänd på den svarthåriga tjejen i Tatu. Ja, vad gör man inte för kärleken? Men det tog slut innan det ens hade börjat.

När jag kommer hem från Thailand någon gång i januari gissar jag att mitt hår kommer vara ganska solblekt och då har jag tänkt förstärka det genom att blondera slingor. Kanske färga underhåret också i någon cool färg. Men den här gången mixtrar jag för min egen skull och inte för att någon kille sitter och runkar framför Mtv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback