Sista dagen

Jag har ångest. Vanligtvis brukar fredagar vara veckans största glädjeämne men inte den här fredagen. I dag var det sista dagen på Dala-Demokraten. Jag ville verkligen inte lämna alla underbara personer som jobbar på redaktionen i Borlänge. Det var med stort vemod jag stängde dörren om mig. Jag vill jobba där. Nu och helst för alltid, tack.

Jag bjöd dem på hembakade kanelbullar som tack för att jag fått vara där i två veckor. Själv fick jag en mycket snygg DD-väska för att jag varit en sådan duktig praktikant. De tyckte att jag skulle bära den nästa vecka när jag är på Borlänge Tidning.

I morgon blir det också rekord vad gäller flest artiklar i ett och samma nummer. Jag har med fyra olika artiklar plus en enkät.

Jag längtar till sommaren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback