Krimskrams

Man skulle kunna tro att en guldring räckte för att pimpa upp min vardag men inte då. Både Glitter och Gina Tricot hade rea på smycken och jag föll som en fura. På Gina köpte jag tre läckra guldarmband (ringar) som blir fint till en svart partyoutfit eller varför inte till en enkel vardagsklänning. Jag köpte också ett fult halsband med en massa berlocker på. Jag köpte det enbart för berlockernas skull som jag tänkt knipsa av och göra egna halsband av. Det förklarar också varför jag köpte en massa guldhalsband med Jesus på korset inne på Glitter. Det var liksom halskedjorna jag ville åt. Fast ett fint berlockhalsband hittade jag på Glitter som jag självklart köpte plus fyra par örhängen formade som rosor och pärlor.

Allt detta fick jag till ett värde av 161 kronor. Otroligt. Nu väntar jag bara på mitt namnhalsband från Smycka och jag ska även köpa lite söta örhängen som jag hittat där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback