Happy new year

Mitt 2007 var en helomvändning i mitt liv. Från att vara i ett stabilt förhallande med en av Sveriges finaste killar blev jag frivilligt singel. Ibland, hur ont det än gör, så måste man avsluta saker och ting som inte längre fungerar. Det var vad jag och Thomas gjorde. Vi är fortfarande världens bästa vänner och jag älskar honom av hela mitt hjärta men det vore fel av oss att fortsätta något som inte är hållbart i längden. Ett tips till den som vill läka sitt hjärta är att ge sig ut i världen. Jag har rest tvärsöver jorden, slickat mina svidande sår, skaffat mig nya vänner, lyckats få tillbaka pirret i magen och upplevt saker jag aldrig kunnat drömma om under det här året. Jag hoppas att 2008 blir ännu bättre, både för mig själv och för alla jag känner. Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Gott nytt år underbara du!!

Postat av: Alexzandra

låter bra. Många rekommenderas ju att "surfa" bort sorgerna och det ska va det mest effektiva. hehe.

2008-01-04 @ 17:00:18
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Olavzainab

Great work,webmaster,nice design!

2008-10-29 @ 13:28:50
URL: http://olavzainab.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback