Barndomens glansdagar

· Hur såg du ut när du var liten?
Jag var en typisk flicka, bar Madickenklänningar och hade håret fullt med rosetter. Tills jag fick tag på en sax och klippte av mig mitt långa blonda hår. Då blev jag motvilligt en pojkflicka med keps.

· Vad var din favoritleksak?
Jag älskade att leka med Barbie och hade över 200 dockor med tillhörande hus, bilar och ja, allt man kunde önska sig.

· Vem var din bästis?
Johanna, och det är hon fortfarande.

· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Jag har gjort allt och lite till.

· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Jag vägde 2995 gram och var 49 centimeter lång, en liten bebis med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback