Allt möjligt

Jag har blivit utmanad av http://ninabloggar.blogspot.com


Musik

Favoritmusikgenre?
Rock och pop.

Om du fick träffa en artist, vem skulle det vara?
Bryan Adams igen och igen och igen..!

Bästa konsert?
Bryan Adams i Karlstad i höstas.

Första skiva?
Säkert en Absolute music-skiva.

Senaste skivköpet?
Lars Winnerbäcks samlingsplatta.

Nästa skivköp?
Justin Timberlake Futuresex/lovesounds.

Bästa skiva?
Bryan Adams "So far so good".

Mest överskattade artist?
Jimmy Jansson.

Vad finns i din skivsamling?
Allt från Backstreet boys, Madonna,Cornelis Wreesvjik till Dolly Parton, Lisa Nilsson och Guns´n´roses.

Vad är det sämsta du vet inom musik?
Svensk hiphop (nej, Fronda, du är inte med där).

Vilket instrument skulle du vilja kunna spela?
Piano och gitarr.

Mode

Favoritdesigner?
Michael Kors utomlands och Ida Sjöstedt i Sverige.

Favoritmärke?
Vila.

Favoritplagg?
Klänning.

Drömoutfit?
50-talsklänningar i alla färger och mönster.

Vilket plagg skulle du aldrig ta på dig?
Latex.

Vad blir du inspirerad av?
Livet och döden.

Favoritfärg?
Lila.

Bäst klädda i världen?
Rachel Bilson och Nicole Richie.

Favoritaffär?
Vila, MQ och Bikbok.

Favoritklädstil?
Flickigt.

Media

Bästa tidning?
Aftonbladet.

Bästa tv-serien?
Desperate housewives, O.C och Prison Break.

Roligaste tv-program?
Parlamentet och Idol i början.

Bio eller hyrfilm?
Båda har sin charm.

Bloggar

Favoritbloggar?
De som jag länkat på min sida.

Vad ska en blogg ha för att du ska gilla den?
Personliga tankar och ambitioner, börjar bli skapligt trött på bara outfits-bilder.

Varför började du själv blogga?
För att utöva min passion och få feedback.

Vilka utmanar du?
Alla mina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback