Trendigt 2006

Just nu gillar jag:

* Ankmun-Olindas sågning av Ebba von Sydow i nya Solo.
* Spetsklänning med sidenband från Ida Sjöstedt 995:- (min studentklänning?).
* Snö of Swedens fina pärlarmband i åtta längder 299:-.
* Slipovers att ha över vita/svarta leggings.
* Hårband/rosetter/sidenband/diadem/you name it.
* Skärp för att markera midjan.
* Jeans med höga midjor (äntligen slipper tjockisar tränga sig i låga byxor).
* Klänningar i blommigt tyg (tänk tant och du är alldeles rätt).
* Stora solglasögon (tänk 60-talets filmstjärnor).
* Att det blonda Slitzhåret är passé och oglamouröst.
* Sofi Fahrmans nya program på kanal 5.
* Att min Gothic Luxury-frisyr är förbannat trendig så jag slipper oroa mig över sånt.  
* Blockchokladsbrunt nästintill svart är den hetaste färgen för brunetter år 2006.

Just nu gillar jag inte:

*Solariebruna killar. Kommentar överflödig.
* Triumphs reklam för de nya trosorna där modellerna visar stjärtskåran. Äckligt.
* Chris Wragge (Silvstedts patetiska man som antingen är dum i huvudet eller förbannat kär).
* Svarta stayups till den "lilla svarta".


Kommentarer
Postat av: jimmy

hej snygging ska vi knulla

2008-02-27 @ 17:00:53
Postat av: Darren

Nothing wrong with "Stora Snoppar" i have one and nobody had a tummy ache after this one

2008-04-20 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback