Curriculum Vitae

Jag har nyss skrivit klart min CV, nu ska jag bara skriva ett par personliga brev och sen ut och söka jobb. Jag är ganska kräsen vad gäller jobb, men å andra sidan måste jag verkligen ha något att göra i sommar, för om jag lever på arvspengarna länge till så kommer nog pappa kasta ner en sko från himlen rakt på mitt huvud. Jag gillar att jobba, men jag vill att det ska vara mycket folk i rörelse, avskyr att vara sysslolös och all alone. Jag funderar på vad som kan vara ett passande jobb för mig? Det ultimata vore det som en killkompis till mig fick göra förra året, han skrev för Dala-Demokraten och åkte gratis på alla festivaler och skrev reportage om det. Jag vet inte om han fick betalt, men vilken skön merit.. Okej, jag ska inte säga något om journalistiska meriter då jag både har en publicerad bok och ett VIP-pass från Rockbjörnsgalan i ärmen, men ändå.. Drömma går ju.    

Kommentarer
Postat av: Liza

Alla hjärtans dag kommer aldrig bli sig likt efter förra årets :'/ Fan ta Kalle.. :P

2006-02-09 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback