5 april 2003- en dag att minnas

Imorgon är det våran dag, älskling. Jag kan inte förstå att vi varit tillsammans så länge som tre år, men många fler år ska det bli, var så säker! Jag ska gifta mig med dig. Det har jag velat ända sedan vi blev tillsammans, men först ska vi bli sambos och förlova oss. :) Jag är inte säker på min framtid, förutom att jag vet att den är med dig. Det är du och jag mot världen.

Jag vet inte riktigt vad jag och älsklingen ska göra imorgon, men vi har i alla fall tagit ledigt från skolan och vi ska ut och äta middag på någon fancy restaurang och sen ska vi se tvillingarna och Evelinas dansshow i aulan och efter det ska vi nog på bio, om det går någon bra film vill säga. Huvudsaken är ju att vi får tid för varandra, och det är inte ofta kan jag säga, min käre pojkvän är hellre på fotbollsplanen. Nejdå, riktigt så illa är det inte, men jag vet ju hur besatt han är av att lyckas inom fotbollen och jag vill verkligen inte hindra honom. Min lilla fotbollsstjärna.

Jag och Josefin har för övrigt hittat en lämplig person att göra en dokumentär om, men jag avslöjar inte vem det är. Ni får se filmen sen. Jag hoppas att filmen blir klar lagom till videofestivalen i Avesta i maj, det skulle vara kul att ha med våra filmer igen. Och speciellt "En minut av världen", den filmen är så vacker. Jag låter divig, men jag är väldigt stolt över att ha gjort den filmen. Den är väldigt poetisk och har så vackra naturbilder. Jag och Josefin är helt enkelt ett jävla bra team.

Nu ska jag nog äta glass med hjortonssylt.. eller så sparar jag det till mig och Thomas imorgon. Jag är i alla fall hungrig och måste ha något i magen, men det blir väl någon nyttig Viktväktar-föda. Suck.

Någon mer än jag som är trött på våran halvårslånga vinter?


Livet ska vara som för en fjäril en sommardag.


Kommentarer
Postat av: Marschicago

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback