Silence of the lambs

Jag såg "När lammen tystnar" för första gången den här veckan. Hur sjukt är inte det? Jag var helt övertygad om att jag såg den som liten men måste ha blundat hela filmen för minns inget. Nu har jag i alla fall plöjt allt som finns med Hannibal Lecter och jag känner att Sean Connery får vika undan för Anthony Hopkins på "sexiga gubb"-skalan. Ja, jag är sjuk va? Kanske borde gå i psykiatri hos Hannibal... ;-)



Men det är något sexigt med överintelligenta psykopater. Haha, nej, skämt åsido, Anthony Hopkins är en fantastisk skådespelare likt många andra skådespelande herrar födda samma år, däribland Jack Nicholson och Dustin Hoffman.

Fråga: Tycker du att någon kändis är "gubbsnygg"? Och när blir en man gubbe egentligen?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Brad Pitt har ju tyvärr gått och blivit gubbe men snygg är han ju fortfarande. Sen har man ju alltid haft en liten crush på Bruce Willis :)

Postat av: Fru K

Gubbe är relativt! Connery är fortfarande het trots ålder och politisk galenskap!

2012-05-18 @ 21:06:08
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Angelica

Ulrika: Ja, Brad Pitt är gubbe men fortfarande snygg.. Haha, jag har också haft en crush på Bruce Willis!



Fru K: Haha, håller fullständigt med!

2012-05-20 @ 19:43:47
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback