Saknar landet i väst



Jag på Times Square i New York 2011...



... och 2007.



... och hemma i Sverige med stark USA-längtan 2012.

För ett år sedan satt jag på planet till New York med mina bästa. I morgon åker jag till London och vidare till Norwich. Det spelar ingen roll att jag varit i både USA och England flera gånger, en ny resa är alltid en ny erfarenhet och ett nytt minne att fylla bagaget med. Och när det kommer till dessa två länder är det troligtvis dit jag kommer resa flest gånger i mitt liv. För det finns så mycket kvar att se och uppleva där och jag älskar USA och England!

Kommentarer
Postat av: Ea

Hoppas du får en underbar resa till England! :) <3 Så sjuuukt avundsjuk!

Postat av: Angelica

Ea: Jag hade en fantastisk resa!!

2012-05-27 @ 20:28:27
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback