Prayer for the weekend

Jag har haft en fin helg. I lördags bjöd Mimmi mig på teater eller ja, mer ståuppkomik på Maximteatern. Vi fick bevittna "Grottmannen" som handlade om manligt och kvinnligt och det var HÖG igenkänningsfaktor. Nästan så jag fick använda skämskudden när jag insåg hur jag ibland beter mig mot min kille. Meeen, till mitt och andra kvinnors försvar, vi är väldigt olika män och det är bra. Det är liksom olikheterna som gör att vi passar ihop, visst? Efter Maximteatern åkte jag och Mimmi hem till mig och gjorde upp storslagna planer inför nästa år, något som säkert kommer få mycket publicitet här på bloggen men det får ni hålla er till tåls med ett tag till men jag kan ge er en hint. ;-)



Kommentarer
Postat av: carro

ja de är väl tur att man är olika : )

Postat av: Angelica

Carro: Indeed! :-)

2012-05-07 @ 09:14:37
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback