Maj


©Angelica Lindvall

Underbara maj, vilken månad! Varken för varmt eller för kallt när man tar sin vanliga kvällspromenad runt sportfältet. Och sen att se alla ungar som sparkar boll och att det blir grönare och grönare för varje dag. Åh, jag blir lycklig i själen!

Tiden mellan hägg och syrén sägs ju vara den vackraste tiden och kanske är den vackrast just för att det är en så himla kort tid. Det gäller att insupa hela härligheten snabbt. Om jag gifter mig någon gång vill jag absolut gifta mig i maj. Jag menar, det finns en anledning till varför så många väljer att gifta sig vid pingst.


©Angelica Lindvall

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

fina bilder!

Postat av: Ulrika

Jättefina bilder!

2012-05-09 @ 17:15:20
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback