Pojkfrilla



Om jag var modig skulle jag klippa mig i en sådan här pojkfrilla som vackra Emma Watson och bedårande Michelle Williams har. Lite lesbiska vibbar möjligtvis men det går ändå att ha en sådan frilla och samtidigt vara väldigt feminin tycker jag. Michelle (som sagt att hon klipper sig kort för att hedra minnet av mannen som älskade kort hår på tjejer) är ofta kvinnligt klädd i petite klänningar. Nackdelen är väl att man måste klippa sig ofta när man har en kort frisyr och jag gissar att det även krävs ganska mycket styling vilket inte passar mig som knappt orkar kamma mig på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Väldigt vågat ;) och apropå fransarna, så görs dom hos frans förlängning Dalarna :) tok nöjd!!!

2012-03-08 @ 09:25:55
Postat av: Fru K

Jag hade en sån Emma Watson-frilla för en 5 år sedan. Tog 30 sekunder på morgonen. Överväger att testa igen!

Postat av: Angelica

Malin: Förstod nästan det! Sjukt duktiga systrar det där! Blir sugen på att själv göra fransförlängning, skönt att slippa måla mascara.. :P



Fru K: Oj, bara 30 sek! Nästan värt det! Men tror inte jag är så modig.. :P

2012-03-08 @ 22:33:55
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Fru K

Det växer ju ut igen! Annars har jag hört från säkra källor att turban är hett i sommar!

2012-03-09 @ 12:09:49
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Angelica

Ja, det har du rätt i. Tåls att funderas på! Men mest lutar det åt en page.. ;-)

2012-03-09 @ 13:29:06
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback