Marspresent

Jag har infört något så smart som månadspresenter så i dag fick jag en försenad februaripresent av Daniel eller som han uttryckte det egentligen är en tidig april/maj-present. Det var en Misfits-tee i storlek XS. En slags morot menar han. Pfft, tänkte jag och korvade ner t-shirten över min tjocka hals och vidare ner över magen som jag drog in så jag blev smal som en jakthund. Och jorå, nog passar den allt men jag är inte helt säker på om sömmarna kommer hålla kvällen ut eller att jag kommer orka hålla in magen. Kanske borde vänta till april eller maj ändå.

På lördag får jag min marspresent. Ett par nya byxor i en snygg kulör är precis vad jag behöver.

"Du är så söt och gullig när du är så där krävande" säger Daniel.
"Älskling, ha det i åtanke när vi varit tillsammans i 15 år, att jag är söt och gullig okej?" säger jag.


Och nu kanske ni tycker vårt förhållande är ojämställt för vad får min kille i månadspresent? Men jag är bra på att skämma bort honom med presenter, som böcker om och med Thåström, cd-skivor om och med Thåström och så finns det ju en hel rad med andra grejer jag ger som inte lämpar sig så här offentligt ifyouknowwhatImean. Jag tror heller inte månadspresenter är något som kommer pågå varje månad men jag behöver verkligen en marspresent för jeansen som jag fick ner röven i förra veckan är för stora nu.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hihi vad kul. Kanske ska införa det jag med, har bara kört med sommar och vinterpresent...

Postat av: Sandra

Haha precis vad jag tänkte, en uppdaterad variant av vinter och sommarpresenten!

2012-03-01 @ 22:11:31
Postat av: Ea

Snacka om att skämma bort varandra men ni är väl för söta! ;D Grattis till ett par för stora jeans också! :D Du är grym!!!

2012-03-02 @ 10:44:32
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ulrika: Hehe, att få presenter en vanlig vardag i mars eller september förgyller helt klart!! ;-)



Sandra: Haha, vad roligt att ni båda kört med vinter- och sommarpresenter ;-)



Ea: Haha, ja, han fick en hel drös med kläder och solbrillor och plånbok när jag kom hem från Thailand så då förtjänar jag också att bli bortskämd.. ;-) Men du, du måste ju hämta din Thailandspresent, för visst har du glömt den hos mig? Och tack vännen!! =D

2012-03-02 @ 11:00:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Ea

Jaaa det måste jag verkligen, vill ha min snygga t-shirt och den fina tvålen! :D Men ses vi i morgon kväll, eller? :) Du förtjänar alltid att bli bortskämd! <3

2012-03-02 @ 11:05:44
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ea: Absolut!!! =D Ja, i morgon vill jag gärna leka med dig! Kanske kan kolla film och äta något gott!! :)

2012-03-02 @ 11:11:46
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Malin

Va tusan!! De där skulle du ha infört hos Thomas också ju ;P

2012-03-02 @ 19:55:39
Postat av: Angelica

Malin: Haha, ja, men jag var inte lika smart och påhittig back in the days ;D

2012-03-02 @ 20:21:42
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback