Livsgåtor


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin!

2012-03-27 @ 15:22:30
Postat av: Alexzandra

Tror inte jag hade litat på mig själv, jag menar alla dessa äldre människor, familj&släkt som säger till än att göra si och så, tänka så... Gör man som dem säger? knappast. Och livet går väl lite ut på att följa sin egen väg och hitta svaren på vägen. Tänk om någon gav en facit. Nja..

Postat av: Angelica

Nej, det är viktigt att göra sina egna misstag och gå sin egen väg. Men det hade ju varit skönt att säga till mitt 15-åriga jag, heartbroken för första gången, att du kommer hitta rätt till slut osv.



Men jag gick min egen väg, lyssnade inte alls på de som sa att det finns inga jobb inom media. Jag blev journalist ändå och fick jobb redan under utbildningen, sen har jag kunnat försörjt mig på skrivandet sen dess. =) Men bilden är magisk visst? :)

2012-03-29 @ 20:33:37
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback