I do!

Det märks att vi börjar bli äldre. Det är inte längre chockerande att folk gifter sig och skaffar barn. Fick en trevlig inbjudan till bröllopsfest i brevinkastet i går. Jag har alltid älskat bröllop, skrev för tusan mitt projektarbete om bröllop (!) och därför är det extra kul att så många jag känner som gifter sig i år.



Den här bilden knäppte jag i smyg på ett brudpar i Thailand. Var skulle du helst vilja gifta dig? Utomlands på en strand, traditionellt i en kyrka eller borgerligt i stadshuset?

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh jäklar vilken fin bild, vad duktig du är på att fota!



Jag skulle nog helst vilja gifta mig i en kyrka.. eller jag vet inte, en strand i thailand vore ju inte fel asså : )

Postat av: Marie

Utomlands på en strand tror jag! Fast jag vill nog ha ett kyrkligt med, hehe.

2012-03-13 @ 19:15:17
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Jenny

I en trädgård eller en fin hörna av en park med familj och vänner, i sommar. Och det ska stå ett foto på morfar med en handplockad bukett dalablomster på ett litet bord bredvid.

Läser dina ord sammansatta till något fint som så många gånger förr och det värmer. Vilket humör jag själv än är på, tack bästa Angelica!

2012-03-13 @ 19:30:16
Postat av: Angelica

Carro: Tack vännen! Vad gullig du är! Jag är traditionell av mig och skulle nog vilja gifta mig kyrkligt alternativt någon vacker plats utomhus i Sverige som betyder mycket för oss båda.



Marie: Det är inte alls en dum idé! Vackra bröllopsbilder skulle det definitivt bli :)



Jenny: Ska du stå brud i sommar! Grattis fina du! Klart att morfar din ska vara med, jag själv ska ha foton på pappa och lillebror gömda i klänningen så de verkligen är med eller gifta mig i kyrkan där de vilar. Vad bra att mina ord värmer.<3

2012-03-13 @ 22:32:50
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Åsa

jag vill gifta mig utomlands på en strand... o jag vill verkligen göra de snart.. men men :)

2012-03-14 @ 09:33:54
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Fru K

Om jag skulle gifta mig en gång till - vilket känns förbaskat osannolikt - så skulle jag slå till på Atrium, restaurangen på Nationalmuseum i Sthlm. Fast var och hur är inte så noga. Det är vem som spelar roll!

2012-03-14 @ 15:29:00
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Angelica

Åsa: Romantiskt! Men du, det står nog inte på förrän du hittat den rätte! ;-)



Fru K: Ooh, granitgolv, kalkstensväggar och stjärnhimmel till tak! Låter fantastiskt!! Men du har rätt, klart att den man gifter sig med är det viktigaste valet man gör.

2012-03-14 @ 16:06:58
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback