Bröder

Jag blir alltid så glad när jag ser Daniel tillsammans med sina bröder. Att höra dem skratta åt interna skämt och skojbråka med varandra på ett elakt men hjärtligt sätt. Äkta syskonkärlek. Samtidigt som jag saknar min egen bror då väldigt mycket. Han är fortfarande närvarande i mitt liv på alla sätt men det är tungt att inte få krama om honom eller höra hans röst längre. Fast Daniel har ju så många bröder så jag får ändå syskonutbyte på något sätt. Gillar alla fem lika mycket, eller kanske att jag gillar Mattias en aning mer än Daniel.. ;-) Nej, då, jag skojar hjärtat (vet att du läser min blogg!). ♥


Bild

Kommentarer
Postat av: Ulrika

<3

Postat av: C O R N E L I A

Först tänkte jag att det var en bild på er, så tänkte jag men OJ! vad lika ni var bröderna lejonhjärta... Hehhe.



Ledsen för din skull, har läst lite i arkivet, inte för att snoka eller så.. Jag har tårar på kinderna. Du måste vara stark som går igenom allt. Jag kramade pappa imorse & pratade nyss med lillebror i telefon. Jag skulle seriöst flippa ur totalt om något hände någon i min närhet. Fast, man kanske klarar av mer än man tror. I alla fall, så blir jag på något sätt imponerad av dem som klarar att gå igenom sådana sorger. Du är stark. Kram

2012-03-15 @ 08:25:18
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/
Postat av: elin

Men uh vad han till höger på bilden är lik ted gärderstad, precis som din Daniel ;)

2012-03-15 @ 10:50:58
Postat av: Angelica

Ulrika: :) <3



Cornelia: Ingen fara, arkivet finns ju där för att jag ska slippa förklara. :) Tack för dina ord, det betyder mycket!



Elin: Nja, då är Danne mer lik Gärdestad än Jonathan i Bröderna Lejonhjärta. :)

2012-03-15 @ 21:37:41
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback