Den gröna ön

Nu har vi bokat hotell på Irland. Trots att jag är vansinnigt trött på att flyga (men får alltid dåligt samvete när jag känner så eftersom det finns så otroligt många människor som inte alls har samma möjlighet att resa) så längtar jag ändå till att få göra den här resan med min kärlek och stora delar av min familj. Mamma är hemma med vovvarna och det känns inte alls roligt men nästa gång är det hon som får åka och jag får stanna hemma med vilddjuren.

Tänk att få upptäcka den gröna ön i verkligheten och se Cliffs of Moher! Eftersom jag älskar Skottland så gissar jag att Irlands natur kommer ge mig liknande känslor.


Bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag spar mina pengar till nästa Thailands resa som jag redan sitter och planera gumman. Jag tycker inte att det är tråkigt att bli kvar hemma, jag vill att mina 2 turtur duvor ska få åka till Irland för nästa gång får ni ta hand om vovvarna.

2012-02-01 @ 17:34:04
Postat av: Angelica

Anonyma mamma: Om du är riktigt snäll kan du och Niklas få min gratis lyxhotellvistelse och åka på en romantisk semester bara ni två. <3 Jag och Daniel ska försöka spara alla pengar till ett hus istället. ;-)

Postat av: Happy Hedgehog

ooh! You will have a fantastic time. If you get a chance go to Jonnie Foxes in the Dublin mountains, fantastic food and views.

2012-02-02 @ 06:28:40
URL: http://www.happyhedgehog.se
Postat av: Angelica

Happy Hedgehog: Tack för tipset!! =D

2012-02-05 @ 13:04:56
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback