Viktigt



70,0 kilo efter intagen frukost. Jag brukar egentligen väga mig på kvällen efter alla mål men jag tänkte ändå bara visa er som inte tror på hur rultig jag är (gillar det ordet mer, tjock ger liksom en negativ klang) att det här är den nakna sanningen. ;-) Men snart så! Går jag ner mellan ett halvt kilo till ett kilo i veckan så kommer jag nå min målvikt innan sommaren. Förlåt om jag tjatar om det här i bloggen men jag blir mer motiverad om jag går ut med allt offentligt. Då kan jag liksom inte fuska. :)

Men det är inte bara matvanorna vi ändrat, vi har även ändrat våra motionsvanor. Nu går vi alltid fyra snabba promenader i minst 50 minuter varje vecka, vi simmar en gång i veckan och nu på torsdag ska vi börja bugga! It´s on!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Heja!!

Postat av: Angelica

Tack för peppandet!! Det behövs!! =D

2012-02-14 @ 18:41:21
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh bugga!! Fy fasen vad roligt! Det om något bränner kalorier. ;) vad duktiga ni är :)

2012-02-14 @ 23:22:26
Postat av: Tiff

Utmärkt och Lycka till! Great start!

2012-02-16 @ 21:12:39
URL: http://www.happyhedgehog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback