Så hanterar du din otrohet snyggt!

Jag kan inte låta bli att tycka jävligt synd om den här tjejen. Hon kan nog aldrig ha upplevt äkta kärlek och jag tror inte heller någon människa i hela världen ser henne som potentiellt flickvänsmaterial efter den där boken.

I Sverige är vi urusla på att hålla ihop. Nästan hälften av alla par skiljer sig, och innan skilsmässan är ett faktum är det många som är otrogna, tragiskt men sant. Fast jag tycker att det är fel väg att gå när man är i behov av att köpa en bok där man får lära sig att hantera sin otrohet snyggt med 69 tips på hur man bedrar sin flickvän - och kommer undan med det istället för att hantera sitt förhållande snyggt med mycket uppskattning, kärlek och respekt till varandra varje dag. Fast jag vet inte ja, jag kanske är gammaldags..


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback