Mörbultad förlorare

Jag var med om en charmig olycka i fredags. Daniel gick iväg till Tempo en snabbis för att handla och jag dammsög köket och hade en aning för många elektriska grejer igång samtidigt så strömmen gick. Då skulle jag upp i proppskåpet och ställde mig på datastolen (som snurrar) och ja, resten kan ni ju lista ut själva. Daniel hittade mig liggandes på hallgolvet i en udda ställning, asgarvande/snyftande/tyck-förbannat-synd-om-mig-nu-när-jag-förmodligen-fått-en-spricka-i-armbågen-och-nästan-dött.

I går hade det också kunnat bli en olycka då jag och Daniel var hemma hos paret Söderberg-Maberg och spelade spel tillsammans med ett gäng andra vänner. Oj, oj, oj, vilket blodbad det hade kunnat bli med så många dåliga förlorare i rummet (inklusive jag själv). Ungefär så här lät det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback