Man, she´s hot!

Jag och Daniel såg "Friends with benefits" med Justin Timberlake och Mila Kunis i går. En film om knullkompisar som det heter på ren svenska. Ni vet ju säkert redan hur sådana filmer slutar så jag tänker inte skriva någon recension (förutom att filmen var kass och vill ni se en film om knullkompisar rekommenderar jag hellre er att se "No strings attached" med Ashton Kutcher och Natalie Portman).

Jag har verkligen svårt för Justin Timberlake så filmen var plågsam bara där men nog om det. Enda positiva med filmen var att få se Mila Kunis naken (om det nu är hon, kanske är en body-double?) men jävlar, vad het hon är. Om jag var Justin Timberlake hade jag blivit störtkär i henne under inspelningen. Jag tycker i regel att brunetter är hetast men däremot slår en äkta blondin tio snygga brunetter.


Bild

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grymt snygg är hon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback