Drive

Ryan Gosling är vår tids Sean Connery. Han medverkar i tamejfan varenda rulle nowadays - och det med bravur.

Här är mina topp 5-filmer med Ryan Gosling:

1. Drive (oh my god, soundtracket är to die for och sjukt läckra scener)
2. Blue valentine (en otrolig sorglig film om att göra slut)
3. The Notebook/Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (en av de bästa romantiska filmer som gjorts på 2000-talet)
4. Fracture/Bristande bevis - (läskig thriller med en oväntad twist!)
5. All good things (otroligt välspelad drama/thriller, bygger på verkliga händelser)


Bild


Desire – Under Your Spell

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

The Ides of March/Maktens män och Half Nelson är två till fantastiska filmer med Ryan, om du inte sett de.

2012-02-16 @ 11:36:25
Postat av: Angelica

Tack Kristoffer! Jag har inte sett någon av dom!! =D

Postat av: Alexzandra

MEN herrejösses, vad menar du med att sätta tidernas bästa film (nääästan) som nr 3? Drive är ingenting utan dess musik. Dagboken däremot, <3 minns att vi låg och bölade till den hemma i Patriks lägenhet. Bakfulla å sentimenala. hehe.

2012-02-18 @ 01:14:01
URL: http://alexxzzandra.devote.se
Postat av: Angelica

Alexzandra: Haha, sötis! Ja, egentligen är Dagboken värd en högre plats, guud, vad vi grät framför Patriks filmduk.. buhu. Fina tider. <3

2012-02-18 @ 17:09:04
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback