1000 things to do before I die

Varför är det alltid så att jag hittar 1000 billiga flygresor och 1000 snygga klädesplagg jag vill ha när jag är som mest fattig? Januari brukar vara en dålig månad för mig jobbmässigt då det är juluppehåll för bilagor och i januari i år var jag dessutom i Thailand så det blev inte mycket jobbande för min del vilket syntes på lönespecen jag fick i fredags. Men i väntan på nästa lön får jag väl fortsätta drömma...



Hit vill jag ta med min älskling i slutet av sommaren!

Kommentarer
Postat av: Fru K

Jag har just gjort min sista resa på sex månader och det blev inte mer spännande än en helg i Lund. Nästa resa är nästan tristare: fem dagar som supporterklubb när mr K gör Kalmar Iron man. Nästa utlandsresa? Hoppas på karibien över jul och nyår men gissar att det blir ett sunwing på kanarieholmarna eller något annat spännande... Nu låter jag bitter men det är lätt att bli det när man är sängliggande md foglossning och vet att det är ens eget jäkla fel att man har ont och inte får ut och resa! ;)

Postat av: Angelica

Fru K: Hehe, men resor i Sverige är också fint! ;-) Ja, Karibien är ju sannerligen något att eftersträva men förstår att det blir en aning drygt med två småttingar att sitta så länge på ett flyg så därför tror jag Kanarieholmarna är ett utmärkt val! Bara man får lite sol och semester så nöjer man sig nog rätt bra. Sängliggande med foglossning lät inte kul men så går det när inte haspen är på.. ;P Jag gör iaf gärna en resa till Stockholm i år så jag får hälsa på lilla familjen som ju faktiskt inte är så liten längre.. <3

2012-02-27 @ 19:31:06
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback